Már majdnem elállt!

2012.09.29. 07:47

Etienne valószínűleg jókor, a hivatali ebéd után, de még a 4 órai kávé előtt küldhette be a kivágási engedély-kérelmét, mert - ő sem hitte el - ma reggelre el is bírálták. Zöld utat kapott. És mivel szüret még mindig elképzelhetetlen volt az eső miatt, hát a kezembe kaptam egy láncfűrészt és egy ásót, h akkor ez az én feladatom lesz, ők majd akkor jönnek ki a  traktorral, ha össze kell szedni a tőkéket. Elmondta, hogy igazából neki mindegy, h mikor jön meg a telepítési engedély, mert 2-3-4 évet pihenteti a parcellát és amúgyis bevetné lucernával a nitrogénpótlás miatt. 
Soha nem csináltam még ilyet, ennek ellenére rendben is ment a dolog, így egyszerre öntött el a büszkeség és a szomorúság, amikor a 45 éves növényeket megöltem. Egyedül csak kordontartó oszlopokkal gyűlt meg a bajom, ami lehet fa, beton és fém, előbbi kettőt mindig sikerült beletörnöm a kihúzáskor, a hátam gyakorlatilag leszakadt, másnap nem tudtam megállapítani, hogy meghúztam vagy csak izomlázam van. Remélem az utóbbi és akkor izmos leszek :)
 
 
 
Délután aztán - nem lévén munka - ismét elgurultam Strasbourgba, ahol unott városnézést, egyszemélyes sörözést, esőűző vásárolgatást terveztem. Utóbbit annál is inkább, mert egy haver megbízott, hogy vegyem meg az új Iphone-t neki a frissen, erre az alkalomra nyílt Apple Store-ban. Ez is ki lett pipálva aztán. Az idő megint nem volt a barátom, 5 perc alatt beborult, esett és két pulcsival a kabátom alatt megfagytam, aztán rá 10 percre újra kisütött a nap és trikóra kellett vetkőzni. Igazság szerint tele a topánkám már ezzel, a ruháim a táskámban már nedvesek a párától és az utóbbi pár napban annyit áztam, mint a harminc évem alatt összesen, emellett meg az is szörnyen frusztrál, h otthon nyári meleg van, én meg idejöttem az esőbe nyaralni. Estefelé szerencsémre befutott egy buliajánlat, így volt alkalom búfelejteni jópár üveg borral és néhány haverral.

A bejegyzés trackback címe:

https://heteszseller.blog.hu/api/trackback/id/tr374809240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása