Ma végre megtudtam állapítani, hogy az ég kék, el is felejtettem, sőt a nap is rajta volt, szép sárga... végre újra jó az idő, meleg van, nagy hévvel készülődtem a reggelihez, talán ma hátha kezembe vehetem azt a pici metszőollót és felülhetek a traktor pótkocsira és taníthatom Bernard-t újabb mocskos szavakra és könyékig ragadni fogok és újra tömhetem a prést. De nem! Ma sem folytathatjuk, mert egyrészt kocsonyává ázott a föld, másrészt, ami a nagyobbik baj, hogy hígult a szőlő beltartalma. Sajnos itt sem volt sok eső a nyáron, most persze dögivel, a hirtelen jött vizet azonnal fel is szívta a föld, onnan meg abban a pillanatban a szőlő is, így még arról sem lehet szó, hogy gyorsan leszedjük mondjuk a traminit (mely a legfontosabb lenne) még mielőtt a növény felszívná a vizet. A szüret sajnos a jövő hétre tolódik. Nem kicsit lettem csalódott, legalább a szombati igazi melóban nagyon bíztam... Erre hát ittam még egy Nescafét és elindultam a pincébe a körfejteni. A Pinot már 28 fokos, zajjal erjed, jó az illata, elbódultam benne kicsit, de ahogy mértem, ez sem fog kierjedni szombatig, így prést még ezzel sem tömhetem meg. Nincs mese, sajnos egy évet várnom kell, ha nyomogatni akarom a színes gombokat.
 
Később megérkezett Vivien, akivel nekikészültünk az újabb alibi melóhoz, a címkézéshez. Nos, ennél unalmasabb és monotonabb munkát nem hordott még hátán a Föld. Le sem írom. Legyen annyi elég, hogy munkába fojtottam a bánatomat és dolgoztam, mint a gép, ha nem is 16 tonnát, de 2100 palackot raktam.
 
DSC00012.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://heteszseller.blog.hu/api/trackback/id/tr184809483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása