Indulás!

2012.09.23. 06:09

Ma reggel öt év után ismét összeraktam a gumicsizmát, az esőkabátot és a munkásgatyát, megtankoltam a 307-est és elindulok a westhoffeni szüretre. Metszőollót állítólag kapok. Ez annál is inkább fontos, mert 2007-ben, amikor megjelentem a Gardena általános metszőollómmal, kiröhögtek a szőlőben helyi nyugdíjasok és gyorsan a kezembe nyomtak egy "kisburgony" ollót. Azt mondták, h ezzel nem tudom levágni az ujjam, persze nekem azért mégis sikerült sebeket szereznem. Természetesen beraktam pár palack magyar bort (Gizella, Breitenbach, Apátsági, Szeleshát, Figula) is, mert a közös ebédek alakalmával magyar bor kerül majd az asztalra. Emlékszem, hogy akkoriban, néhány alkalommal hatalmas szeánsz kerekedett azzal, amikor otthoni bort mutattam be. Mint az afrikai bennszülöttek a kólával: forgatták a palackot, nézegették a címkét, próbálták kiolvasni a "cserszegi fűszerest", szagolgatták, majd elismerően csámcsogtak rajta és a magyar-francia barátságon. A táskában van pár túró rudi is, mert Etienne lányai (7 és 4 évesek) megőrülnek érte, meg persze az elmaradhatatlan, a negyed kiló, - az EU-ban tiltott - mák. Utóbbit majd a nagyi bögrés-mákos receptjére "sütöm" el, amit akkoriban is csináltam nekik az egyik közös ebédre. Nagy sikert aratott, nézegették, h mitől pettyes, mire mondtam, mák van benne.... abban a pillanatban kikapták a gyerekek kezéből, mert ez bizony DROG! :P

IMG_4440.jpg

Első utam a kedvenc városomba, Strasbourgba vezet, ahol már ismerősök várnak. Este biztosan elráncigálnak a kedvenc kocsmámba, ott persze helyben főzik a sört és kemencében sütik a tarte flambée-t, tehát biztosan hosszú este lesz, alig várom, bár a Grand Voyage 11 órás és 1150 km-es, azaz várhatóan csak egy ágyhoz lesz kedvem. De elmegyek velük, öt éve találkoztunk, van mit mesélnünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://heteszseller.blog.hu/api/trackback/id/tr864782680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása